facebook
 
 
 
 
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΑΣ
 
Ενημέρωση από τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ για τις δραστηριότητες του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ για την περίοδο 8/10/2020 – 24/6/2021 (ΠΣΓΑ, 24 Ιουνίου 2021)
 
 
 
 
Ημερομηνία: 25-06-2021

 

 

Τ.Θ. 28917,

2084 ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΛΕΥΚΩΣΙΑ

ΤΗΛ. 22- 378480 , 22-379590,

ΦΑΞ. 22-379430, 22-379550

E-MAIL: info@oelmek.com.cy

Website: www.oelmek.com.cy

ΠΣΓΑ ΟΕΛΜΕΚ 24ης Ιουνίου 2021

Ενημέρωση από τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ για τις δραστηριότητες του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ για την περίοδο

8/10/2020 – 24/6/2021

 

 

Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητές συναδέλφισσες,

 

Με πρωτόγνωρα δεδομένα ξεκινήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά.  Όπως γνωρίζετε, λόγω της πανδημίας οι εκλογές της ΟΕΛΜΕΚ, δεν έγιναν Μάη, αλλά τέλος του Σεπτέμβρη του 2020 και το νέο ΚΔΣ ανέλαβε τα καθήκοντά του τον περασμένο Οκτώβριο.

Τα προβλήματα λόγω της πανδημίας ήταν πολλά, ενώ είχαμε να αντιμετωπίσουμε και πολλά άλλα προβλήματα που είχαν σχέση με τη λειτουργία των σχολείων.

Λόγω ακριβώς της πανδημίας, δώσαμε προτεραιότητα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που είχαν άμεση σχέση, πρώτο με την υγεία των συναδέλφων και των παιδιών και δεύτερο με την ομαλή εξέλιξη της σχολικής χρονιάς.

Η δράση μας σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς ήταν πολύπλευρη και οι συνθήκες πολύ δύσκολες.

Θα απαριθμήσω τα πιο σημαντικά και θα απαντήσω στις ερωτήσεις ή απορίες σας στη συνέχεια.

 

Συνταξιοδοτικό

Από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, ως νέα ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ θέσαμε ως στόχο την επίλυση του πιο σημαντικού θέματος, που μας απασχολούσε τα τελευταία δέκα χρόνια, του συνταξιοδοτικού.

Η αδικία σε βάρος των συναδέλφων, που διορίστηκαν μετά τον Οκτώβριο του 2011, που δεν είχαν ούτε κυβερνητική σύνταξη ούτε εφάπαξ, έπρεπε να αρθεί.

Ξεκινήσαμε από την πρώτη μέρα εντατική προσπάθεια.  Το πρώτο βήμα ήταν η σύσταση κοινού μετώπου με όλες τις οργανώσεις του κρατικού τομέα.  Τα καταφέραμε και η συμβολή της ΟΕΛΜΕΚ προς την υλοποίηση αυτού του στόχου ήταν πρωταγωνιστική.

Οι διαβουλεύσεις, επίσημες και ανεπίσημες, ήταν πολύωρες και συνεχείς.  Η στάση μας ήταν ξεκάθαρη.  Να αρθεί η αδικία και όλοι οι συνάδελφοι να έχουν τα ίδια ωφελήματα.

Καταλήξαμε σε κοινή θέση και επιμένουμε ότι, εκτός από την ένταξη των συναδέλφων στο κρατικό συνταξιοδοτικό σχέδιο, έπρεπε να αρθεί και η άδικη φορολόγηση της σύνταξης Β.

Επιμέναμε σταθερά στη θέση μας, παρά την υπόσκαψη από κάποιους αυτής της προσπάθειας.  Δεχτήκαμε άδικη κριτική, κατηγορηθήκαμε, ενώ κάποιοι προχώρησαν και σε προσωπικές επιθέσεις.  Τα παρακάμψαμε όλα και προχωρήσαμε.  Στο τέλος όλη αυτή η προσπάθεια έφερε αποτελέσματα.  Η συμφωνία υπογράφηκε και είναι τιμή μου που έβαλα την υπογραφή μου κάτω από αυτή τη σημαντική συμφωνία.

Αυτή τη σημαντική συμφωνία σας την δίνουμε, για να την έχετε, γιατί είναι ΙΣΤΟΡΙΚΗ.

Να τονίσω ότι μετά και την υπογραφή συνεχίσαμε τις προσπάθειές μας ώστε να ετοιμαστεί το σχετικό νομοσχέδιο και να κατατεθεί έγκαιρα στη Βουλή και να ψηφιστεί.

Να σας πληροφορήσω ότι ξεκίνησε η διαδικασία ετοιμασίας του νομοσχεδίου και ασκούμε πιέσεις, για να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.  Στόχος μας, μέχρι τον Σεπτέμβρη να κατατεθεί στη Βουλή και με την ψήφισή του να κλείσει οριστικά το θέμα.

 

Παγκύπριες Εξετάσεις

Όπως γνωρίζετε από τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 θα εφαρμοστεί ο νόμος που ψήφισε η Βουλή το 2017, για διαχωρισμό των Παγκυπρίων Εξετάσεων σε εξετάσεις πρόσβασης και εξετάσεις απόλυσης.

Ο ΥΠΠΑΝ σε συναντήσεις που είχαμε κατά καιρούς μας ενημέρωνε προφορικά ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται να προχωρήσει σε αλλαγές με την ένταξη των παγκυπρίων στις εξετάσεις τετραμήνων για τη Γ’ Λυκείου.

Εκφράσαμε τους προβληματισμούς μας και ζητήσαμε να έχουμε γραπτή πρόταση, για να μπορούμε να τοποθετηθούμε.

Τελικά μας επιδόθηκε το σχετικό νομοσχέδιο στις αρχές Ιουνίου.  Το μελετήσαμε και θα το δούμε στη συνέχεια και στην ΠΣΓΑ.  Πιστεύουμε ότι τα δεδομένα είναι τέτοια που θα πρέπει να μη ληφθούν βεβιασμένες αποφάσεις που θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα.

Ακριβώς, επειδή θα γίνει συζήτηση στη σημερινή ΠΣΓΑ, δεν θα επεκταθώ περισσότερο.

 

Σχέδιο Αξιολόγησης

Όλοι αναγνωρίζουμε ότι το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης έχει ολοκληρώσει την πορεία του και ότι απαιτούνται ριζοσπαστικές αλλαγές στο θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Εδώ και χρόνια συζητούμε το θέμα, φτάνουμε σ’ ένα σημείο που απαιτείται η λήψη τελικών αποφάσεων και, δυστυχώς, τα πράγματα παραμένουν στάσιμα.

Για το θέμα έγιναν κάποιες προκαταρκτικές και γενικές συζητήσεις με τον  Υπουργό Παιδείας, σε κάποιες συναντήσεις.  Στις αρχές Ιουνίου ο Υπουργός μας έδωσε μια πρόταση, χωρίς παραρτήματα και δεδομένα, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ένα λειτουργικό σχέδιο αξιολόγησης.

Πιστεύουμε ότι υπάρχουν θετικά στοιχεία ώστε να μπούμε σε μια συζήτηση βελτίωσης του υφιστάμενου συστήματος, όπως η δημιουργία δευτεροβάθμιου σώματος, η αξιολόγηση των εκτάκτων και συμβασιούχων κ.ά.

Την κατεύθυνση για το πως θα προχωρήσουμε θα την δώσετε εσείς με τις αποφάσεις που θα πάρουμε σήμερα.

Να αναφέρω εδώ ότι λόγω της πανδημίας και της κατ’ οίκον εκπαίδευσης δημιουργήθηκε πρόβλημα με την αξιολόγηση πολλών συναδέλφων.  Δράσαμε έγκαιρα και κανένας συνάδελφος δεν έχασε την αξιολόγησή του ούτε πέρσι ούτε φέτος.

 

Πανδημία

Από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας είχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα σωρό προβλήματα που προκαλούσε, από τη μια, η Πανδημία και, από την άλλη, οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις που λαμβάνονταν, οι εγκύκλιοι που αναιρούσαν η μια την άλλη και φυσικά η ασυνεννοησία μεταξύ του ΥΠΠΑΝ και του Υπουργείου Υγείας.

Για αντιμετώπιση της κατάστασης είχαμε συναντήσεις με το ΥΠΠΑΝ και τους επιδημιολόγους, όπου καταθέσαμε τεκμηριωμένα τις απόψεις μας και συνδράμαμε στο να ξεκαθαρίσουν πολλά δεδομένα και να επιλυθούν προβλήματα που είχαν σχέση με τη λειτουργία των σχολείων και την προστασία της υγείας των συναδέλφων και των παιδιών.

Δυστυχώς, φίλες και φίλοι, η πανδημία ήλθε για να μείνει και πρέπει να βρισκόμαστε σε συνεχή εγρήγορση, ενώ πρέπει να ληφθούν οι ανάλογες αποφάσεις και να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε ενδεχόμενο και με τη νέα σχολική χρονιά.

 

Παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία

Πραγματοποιήσαμε συναντήσεις με τον ΥΠΠΑΝ όπου μας ανακοινώθηκαν οι θέσεις του Υπουργείου για το θέμα.

Επαναλάβαμε την πάγια θέση της ΟΕΛΜΕΚ που είναι η δημιουργία τάξεων υποδοχής για εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.  Για το θέμα συστάθηκε Ειδική Επιτροπή και λήφθηκαν αποφάσεις για την ομαλή ένταξη των συγκεκριμένων παιδιών στη σχολική διαδικασία.

 

Ωράριο σχολείων

Στις 13 Οκτωβρίου ο ΥΠΠΑΝ μας κάλεσε σε συνάντηση όπου μας ανακοίνωσε την απόφαση του Υπουργείου για αλλαγή του ωραρίου των Λυκείων.

Εκφράσαμε τους προβληματισμούς και την αντίθεσή μας στην αλλαγή του ωραρίου.

Προχωρήσαμε στην έκδοση και σχετικής ανακοίνωσης, ενώ αποστείλαμε και σχετική επιστολή στον ΥΠΠΑΝ.

Λόγω της αντίδρασης της ΟΕΛΜΕΚ, το ΥΠΠΑΝ δεν προχώρησε στην υλοποίηση της παραπάνω απόφασης.

 

Συνάντηση με τον Υφυπουργό Καινοτομίας

Στις 5 του Νιόβρη η Γραμματεία με τον Σύνδεσμο Πληροφορικής είχε συνάντηση με τον Υφυπουργό Καινοτομίας κ. Κόκκινο.  Στη συνάντηση παρευρίσκονταν και ο ΥΠΠΑΝ, καθώς και ο Γεν. Διευθυντής του ΥΠΠΑΝ.

Στη συνάντηση τέθηκαν τα θέματα της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων, η ηλεκτρονική διοίκηση και ο ρόλος των Καθηγητών Πληροφορικής την περίοδο της Πανδημίας.

Έγινε έντονη συζήτηση με τον ΥΠΠΑΝ για το θέμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ο ΥΠΠΑΝ επανέλαβε τη θέση του για εξ αποστάσεων ταυτόχρονη εκπαίδευση με κάμερες.  Εκφράσαμε την αντίθεσή μας και ζητήσαμε συνάντηση για συζήτηση τόσο του συγκεκριμένου θέματος όσο και των άλλων προβλημάτων που έθεσε η Οργάνωση

 

Άδεια άνευ απολαβών

Στις 9 του Νιόβρη πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Γεν. Διευθυντή του ΥΠΠΑΝ όπου συζητήθηκαν τα θέματα των αδειών άνευ απολαβών και της ιδιωτικής απασχόλησης.

Για το θέμα των αδειών άνευ απολαβών ζητήσαμε ευθυγράμμιση της νομοθεσίας που αφορά την άδεια άνευ απολαβών για σπουδές, ώστε να αποκτήσουν το δικαίωμα και οι εκπαιδευτικοί, αυτή να θεωρείται συντάξιμη, αφού καταβάλουν το σχετικό ποσοστό που προνοείται για τους δημόσιους υπαλλήλους.

Για το θέμα της ιδιωτικής απασχόλησης μας τονίστηκε ότι η εκπαιδευτική νομοθεσία καλύπτει και τους εκτάκτους, συμβασιούχους και άρα χρειάζονται και αυτοί άδεια για άσκηση δεύτερης εργασίας.

Το θέμα θα συζητηθεί στο πλαίσιο της ΜΕΠΕΥ.

 

Διαμερίσματα Πάφου

Προχωρήσαμε στην ανανέωση του συμβολαίου του διαχειριστή των διαμερισμάτων Κώστα Χειλέτη και μαζί προωθήσαμε την εκτέλεση πολλών βελτιωτικών έργων και αλλάξαμε τα κρεβάτια ώστε να γίνουν πιο λειτουργικά και να επιλυθούν τα προβλήματα που υπήρχαν.

Πιστεύουμε ότι έγινε σημαντική δουλειά και σ’ αυτό το σημείο να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω τον κ. Κώστα Χειλέτη και τα μέλη της Γραμματείας και ειδικά τον Κ. Χατζησάββα, τον Κ. Κωσταντίνου, τον Στ. Κουτσίδη και τον Γιάννη Νικολαϊδη που επισκέφθηκαν τα διαμερίσματα πολλές φορές και επέβλεψαν την εκτέλεση των εργασιών.

Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από συναδέλφους και σε λίγες μέρες θα δεχτούν τους πρώτους ενοίκους για να περάσουν τις διακοπές τους.

 

Εκπροσώπηση στην ETUCE

Η θητεία του Μάριου Κανικλίδη στην ETUCE έληξε και ανέλαβε εκπρόσωπος από τις Τουρκοκυπριακές Οργανώσεις.

Γίνεται συντονισμός και διαδικτυακές συναντήσεις με τη συμμετοχή όλων των ελληνοκυπριακών και τουρκοκυπριακών οργανώσεων.

Την Οργάνωσή μας εκπροσωπεί ο Κώστας Χατζησάββας , στον οποίο και εκφράζω τις ευχαριστίες μου.

 

Πρόσληψη υπαλλήλου

Στις 8 Μαρτίου, μετά την αφυπηρέτηση της κας Κούλας, προχωρήσαμε στην πρόσληψη της κας Άννας Μιχαλάκη.  Είναι μια πολύ καλή επιλογή και την ευχαριστούμε για τις εργασίες που προσφέρει.

 

Ίδρυση Συνεργατικής Εταιρείας

Η ΟΕΛΜΕΚ συμμετείχε στην προσπάθεια που προωθείται από όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) για τη δημιουργία Συνεργατικής Εταιρείας.

 

Αυθαίρετη κατανομή θέσεων προαγωγής

Αποστείλαμε επιστολή στον ΥΠΠΑΝ για το θέμα και μεταξύ άλλων, τονίσαμε τα παρακάτω:

-      Με βάση συμφωνία που έγινε το 2000, στο πλαίσιο της ΜΕΠΕΥ, στη Μέση Εκπαίδευση καθορίστηκαν οι ακόλουθοι αριθμοί θέσεων προαγωγής: Διευθυντές - 119 θέσεις, Βοηθοί Διευθυντές Α’ - 216 θέσεις, Βοηθοί Διευθυντές - 840 θέσεις.

-      Δυστυχώς έχουμε αντιληφθεί, ότι στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2020  έχει υπάρξει μια μονομερής διαφοροποίηση του πιο πάνω συμφωνημένου αριθμού θέσεων προαγωγής, με την αφαίρεση μιας θέσης Διευθυντή και τη μείωση του αριθμού των θέσεων στις 118. Η θέση αυτή του Διευθυντή παραχωρήθηκε στις θέσεις των ΕΜΕ Μέσης Εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα από 34 να γίνουν 35. Οι πιο πάνω μονομερείς αποφάσεις του ΥΠΠΑΝ έγιναν χωρίς να προηγηθεί οποιαδήποτε διαβούλευση και θεσμικός διάλογος στη ΜΕΠΕΥ.

-      Η ΟΕΛΜΕΚ θεωρεί την ενέργεια αυτή του Υπουργείου σας προκλητική και απαράδεκτη. Ως εκ τούτου, απαιτεί όπως αποκατασταθεί άμεσα ο συμφωνημένος αριθμός θέσεων Διευθυντών στη Μέση Εκπαίδευση και επανέλθει στις 119 θέσεις, όπως ίσχυε πριν από τη μονομερή ενέργεια του Υπουργείου σας, ώστε να αποφευχθούν οι όποιες εντάσεις και προστριβές. Στο πλαίσιο αυτό, η Οργάνωσή μας ζητά γραπτή διαβεβαίωση ότι θα αποκατασταθεί ο συμφωνημένος αριθμός θέσεων Διευθυντών. Σε περίπτωση που δεν αποκατασταθεί ο συμφωνημένος αριθμός θέσεων, η Οργάνωσή μας σας πληροφορεί ότι δεν θα διστάσει να προχωρήσει στη

 

Εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν

Στις 17 Μαΐου μας κάλεσε, σε άτυπη συνάντηση, ο Γεν. Διευθυντής του ΥΠΠΑΝ και μας ενημέρωσε ότι για τους μόνιμους συναδέλφους που πλεονάζουν στην εκπαίδευση (Ισπανικών, Φωτογραφίας, Τουρκικών) θα ετοιμαστεί νομοσχέδιο που θα καθιερώνεται, όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε, μόνιμη ρύθμιση για το θέμα.

Ζητήσαμε διευκρινίσεις και στις 24 Μαΐου 2021 θέσαμε το θέμα στους επηρεαζόμενους, σε συνάντηση στα γραφεία της ΟΕΛΜΕΚ.

Ακούσαμε τις απόψεις των επηρεαζόμενων και ως Οργάνωση θα προωθήσουμε αυτές τις θέσεις.  Ξεκάθαρη θέση μας είναι ότι δεν θα επιτρέψουμε κανένας συνάδελφος να χάσει τη δουλειά του, ούτε να εφαρμοστούν λύσεις που επηρεάζουν το εργασιακό τους καθεστώς.  Το θέμα θα προωθηθεί για συζήτηση στη ΜΕΠΕΥ.

 

Συνάδελφοι που απασχολούνται στα απογευματινά προγράμματα του ΥΠΠΑΝ

Από την πρώτη στιγμή ταχθήκαμε στο πλευρό των συναδέλφων που απασχολούνται στα απογευματινά προγράμματα του ΥΠΠΑΝ.

Θεωρούμε απαράδεκτη την επιμονή του ΥΠΠΑΝ, παρά την απόφαση του Δικαστηρίου, να τους εργοδοτεί με το καθεστώς της αγοράς υπηρεσιών.

Είμαστε παρόντες στις διάφορες εκδηλώσεις που διοργάνωσαν, όπως δημοσιογραφική διάσκεψη, πορεία στο Προεδρικό κ.α.

Ο αγώνας τους συνεχίζεται και ως ΟΕΛΜΕΚ θα συνεχίσουμε να τον στηρίζουμε.

 

Διορθώσεις γραπτών τετραμήνων

Θέσαμε στον ΥΠΠΑΝ το θέμα των διορθώσεων των γραπτών εξετάσεων τετραμήνων και ζητήσαμε οι συνάδελφοι λόγω του φόρτου εργασίας που έχουν στα σχολεία, να έχουν το δικαίωμα να κάνουν διορθώσεις και στο σπίτι.  Τελικά, λόγω των πιέσεων της ΟΕΛΜΕΚ, ο χρόνος διόρθωσης των γραπτών αυξήθηκε από 3 σε 4 ημέρες για όλα τα μαθήματα και από 4 σε 5 για τα Νέα Ελληνικά και οι συνάδελφοι θα έχουν το δικαίωμα να διορθώνουν τα γραπτά και στο σπίτι.

 

Μονιμοποιήσεις

Τη φετινή σχολική χρονιά θα μονιμοποιηθούν 243 συνάδελφοι από όλες τις ειδικότητες.  Παρά τα επανειλημμένα διαβήματα μας για συζήτηση με την ΟΕΛΜΕΚ του συγκεκριμένου θέματος ο ΥΠΠΑΝ και ο ΔΜΕ δεν ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας.  Εξασφαλίσαμε την κατανομή όπως την έκανε το ΥΠΠΑΝ (επισυνάπτεται).

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πολλές άλλες δραστηριότητες που είχαμε αυτή τη δύσκολη χρονιά.  Απαριθμώ απλώς μερικές από αυτές τις δραστηριότητες, εκτός από τις πολύωρες συνεδρίες της Γραμματείας και του ΚΔΣ.

  • Συναντήσεις με Συνδέσμους και προώθηση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.
  • Συνεχής επικοινωνία με τον Σύνδεσμο Διευθυντών για αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρουσιάζονταν μέσα στα σχολεία καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
  • Επισκέψεις σε σχολεία για αντιμετώπιση προβλημάτων και συζήτηση με τους συναδέλφους.
  • Ανελλιπής παρουσία στις συνεδρίες της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, όπου συζητούντο εκπαιδευτικά θέματα.

Να τονίσω ότι συνεχίζουν να εκκρεμούν δεκάδες άλλα θέματα τα οποία θέσαμε γραπτώς τόσο στον ΥΠΠΑΝ όσο και στον ΔΜΕ παρά τα επανειλημμένα διαβήματα μας, δυστυχώς δεν έχει καθοριστεί συνάντηση για συζήτησή τους.

Θέλω να τονίσω και ένα άλλο σημαντικό θέμα.  Είναι το κοινό μέτωπο που συγκροτήσαμε, τόσο οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις όσο και οι Οργανώσεις του δημόσιου τομέα, για διεκδίκηση και επίλυση κοινών προβλημάτων.

Αυτό το μέτωπο πρέπει να το διατηρήσουμε και να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού, γιατί είναι προς το συμφέρον μας.

Να σας ενημερώσω ότι πολύ σύντομα θα συναντηθούμε και πάλι οι Οργανώσεις του κρατικού τομέα, για να συγκροτήσουμε ένα κοινό όργανο, το οποίο και θα συμμετέχει στο Εργατικό Συμβουλευτικό Σώμα.

 

Φίλες και Φίλοι,

Σε λίγες μέρες ολοκληρώνω τη θητεία μου στη θέση του Προέδρου της Οργάνωσης και θα αναλάβει ο φίλος Κώστας.

Ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα να υπηρετήσω την ΟΕΛΜΕΚ, σε μια πολύ δύσκολη μάλιστα περίοδο λόγω των προβλημάτων που επισώρευσε η πανδημία, αλλά και της στάσης πολλές φορές του ΥΠΠΑΝ.

Πιστεύω ότι έπραξα το καθήκον μου για το καλό των εκπαιδευτικών και του δημοσίου σχολείου. Αν πίκρανα κάποιους ή έκανα λάθη παρακαλώ να με συγχωρέσετε.

Να μου επιτρέψετε πριν τελειώσω να ευχαριστήσω όλες τις κινήσεις της ΟΕΛΜΕΚ και τα μέλη του ΚΔΣ για τη συνεργασία που είχαμε και ιδιαίτερα τις τρεις κινήσεις που με ψήφισαν για τη θέση του Προέδρου.

Ιδιαίτερα, θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της Γραμματείας, τους Κώστα, Κωνσταντίνο, Κωνσταντίνο, Δημήτρη, Στέλιο και Γιάννη για τη συνεργασία που είχαμε.

Διαφωνίες σίγουρα υπήρξαν και θα υπάρχουν και στο μέλλον.  Σημασία, όμως, έχει να ξεπερνάμε αυτές τις διαφωνίες και να προχωράμε μπροστά για το κοινό καλό.

Ο αγώνας μας συνεχίζεται και θα συνεχίζεται.

Να ευχαριστήσω, τέλος, το προσωπικό της ΟΕΛΜΕΚ για την προσφορά τους και την άψογη συνεργασία που είχαμε την Μαρία Λεωνίδου, την Μαρία Σολωμού, την Παναγιώτα και την Άννα.

 

Φίλες και Φίλοι,

Την ΟΕΛΜΕΚ και τα μάτια σας.  Εμείς ερχόμαστε και φεύγουμε, αλλά η ΟΕΛΜΕΚ είναι εδώ βράχος ακλόνητος και προασπιστής των συμφερόντων όλων μας.

 

Καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές.  Να ξεκουραστείτε και να πάρετε δυνάμεις, γιατί σίγουρα και η νέα σχολική χρονιά θα είναι μια δύσκολη χρονιά.

 

 

Σας ευχαριστώ πολύ

Θέμης Πολυβίου

Πρόεδρος ΟΕΛΜΕΚ

 

Λευκωσία,  24  Ιουνίου  2021

Αρ. πρωτ.  ΠΣΓΑ 24ΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2021(ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ)

 
ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ