facebook
 
 
 
 
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΑΣ
 
Ενημέρωση από τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ για τις δραστηριότητες του ΚΔΣ για την περίοδο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2017
 
 
 
 
Ημερομηνία: 18-12-2017

 

 

Τ.Θ. 28917,

2084 ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΛΕΥΚΩΣΙΑ

ΤΗΛ. 22- 378480 , 22-379590,

ΦΑΞ. 22-379430, 22-379550

E-MAIL: info@oelmek.com.cy

Website: www.oelmek.com.cy

Ενημέρωση από τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ για τις δραστηριότητες του ΚΔΣ για την περίοδο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2017


Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

Εκ μέρους του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου (ΚΔΣ) της ΟΕΛΜΕΚ σας καλωσορίζω στη σημερινή Τακτική και Καταστατική Συνεδρία της Παγκύπριας Συνδιάσκεψης Γενικών Αντιπροσώπων (ΠΣΓΑ).

Όπως ρητώς ορίζεται από το καταστατικό της Οργάνωσής μας, είναι υποχρέωσή μου να ενημερώσω το κυρίαρχο σώμα της ΟΕΛΜΕΚ, που είναι η ΠΣΓΑ, για τις δραστηριότητες του ΚΔΣ, που καλύπτουν το χρονικό διάστημα από την προηγούμενη ΠΣΓΑ έως και σήμερα, 14 Δεκεμβρίου 2017.

Επιτρέψτε μου να αρχίσω την ενημέρωση με την παράθεση κάποιων ποσοτικών δεδομένων, μέσα από τα οποία σκιαγραφείται ένα γενικό περίγραμμα της όλης δράσης του ΚΔΣ:

  • Η Γραμματεία της Οργάνωσης συνήλθε σε τριάντα τρεις (33) Συνεδρίες, ενώ το ΚΔΣ σε εννέα (9).

Η ΟΕΛΜΕΚ εκπροσωπήθηκε:

  • Σε μία (1) συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
  • Σε μία (1) συνάντηση με τον Υπουργό Οικονομικών και μία (1) με τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών
  • Σε μία (1) συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας
  • Σε αριθμό συναντήσεων με τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού και τη Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης, τους Επαρχιακούς Επιθεωρητές, την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, την Παγκύπρια Σχολή Γονέων, την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων και Κηδεμόνων, την Κοινωνική Συμμαχία, την ΠΕΟ, την ΣΕΚ κ.λπ.
  • Σε συναντήσεις με όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα και τους υποψήφιους για την Προεδρία της Δημοκρατίας
  • Σε εννέα (9) συνεδρίες διαφόρων Επιτροπών της Βουλής των Αντιπροσώπων.
  • Σε τρεις (3) κοινές συναντήσεις μεταξύ των Ελληνοκυπριακών και των Τουρκοκυπριακών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων
  • Σε τέσσερις (4) αποστολές στο εξωτερικό, στο πλαίσιο της Διεθνούς μας εκπροσώπησης
  • Σε δύο (2) Δημοσιογραφικές Διασκέψεις
  • Σε μεγάλο αριθμό συναντήσεων με την ΠΟΕΔ και την ΟΛΤΕΚ
  • Σε μεγάλο αριθμό Συνεδρίων, Γενικών Συνελεύσεων διαφόρων εταίρων μας, Εκδηλώσεων κ.λπ.

Επίσης, τα μέλη της Γραμματείας, του ΚΔΣ και των Επαρχιακών Γραφείων επισκέφτηκαν για ενημέρωση, μέχρι σήμερα, σχεδόν το 70% των σχολικών μονάδων παγκύπρια (πέραν των 80 σχολείων). Απομένει ένας πολύ μικρότερος αριθμός σχολείων για να ολοκληρωθεί ο πρώτος κύκλος της ενημέρωσης.

 

Σε συνέχεια των ποσοτικών δεδομένων, προχωρώ στην παρουσίαση των θεμάτων που απασχόλησαν το ΚΔΣ το προηγούμενο διάστημα, έχοντας ως σημείο εκκίνησης την 14η Ιουνίου 2017, ημέρα καταρτισμού του νέου ΚΔΣ και  ως σημείο τερματισμού, τη σημερινή ΠΣΓΑ:

 

1. Πρόβλημα αδιοριστίας εκπαιδευτικών με χρόνια υπηρεσίας στη Δημόσια Εκπαίδευση

Η ΟΕΛΜΕΚ έχοντας ως στόχο τον επαναδιορισμό όλων των Εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν, τουλάχιστον, τη σχολική χρονιά 2016-2017 στη Δημόσια Εκπαίδευση, συναντήθηκε κατΆ επανάληψη με τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού αλλά και με υπηρεσιακούς Λειτουργούς του ΥΠΠ. Μετά από τεράστιες προσπάθειες δύο και πλέον μηνών, πετύχαμε σχεδόν τον πλήρη επαναδιορισμό των συναδέλφων αυτών και μέρος όσων εργάζονταν τα τελευταία χρόνια στην Εκπαίδευση και οι οποίοι είχαν χάσει την εργασία τους εξαιτίας των νέων Ωρολογίων Προγραμμάτων, αλλά και άλλων πολιτικών που εφάρμοσε το ΥΠΠ, κατά τα προηγούμενα χρόνια. Σημειώνουμε ότι η προσπάθειά μας ήταν δύσκολη καθώς σε ορισμένους κλάδους οι ανάγκες, σύμφωνα με το ΥΠΠ, ήταν μηδενικές (βλ. Χημεία, Τέχνη, Οικιακή Οικονομία, Φυσική Αγωγή κ.λπ.)

Ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς ήδη ξεκινήσαμε τις διαβουλεύσεις με το ΥΠΠ, έτσι ώστε τα όποια προβλήματα αδιοριστίας να προβλεφθούν έγκαιρα και να αντιμετωπιστούν. Ας μη λησμονούμε ότι η εφαρμογή του ΝΣΔΕ, από τη νέα σχολική χρονιά, θα δημιουργήσει νέα δεδομένα, τα οποία θα πρέπει να διαχειριστούμε για να μην οδηγηθούμε σε παρόμοια φαινόμενα το ερχόμενο καλοκαίρι.

 

2. Καθεστώς Αορίστου Χρόνου στην Εκπαίδευση

Θέση του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ αλλά και των άλλων δύο Εκπαιδευτικών Οργανώσεων (ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ) είναι ότι εκπαιδευτικοί Αορίστου Χρόνου θα πρέπει να θεωρούνται όλοι εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν αθροιστικά εκπαιδευτική υπηρεσία τριάντα (30) μηνών στο Δημόσιο Σχολείο, με οποιοδήποτε εργασιακό καθεστώς. Η θέση αυτή έχει υιοθετηθεί, μετά και από τις δικές μας παρεμβάσεις και επαφές, από την συντριπτική πλειοψηφία των κομμάτων.

Ως ΚΔΣ τονίσαμε κατΆ επανάληψη ότι η διαχείριση του θέματος από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού ήταν απαράδεκτη, αφού αυτή επισώρευσε σωρεία προβλημάτων και προκάλεσε διάφορες στρεβλώσεις, όπως για παράδειγμα η καταστρατήγηση, σε κάποιες περιπτώσεις και αυτού ακόμα του Καταλόγου Διοριστέων (βλ. Γνωμάτευση Νομικής Υπηρεσίας). ΓιΆ αυτές τις περιπτώσεις (βλ. Φυσική Αγωγή, Θεατρολογία) καταβλήθηκαν προσπάθειες ώστε τελικά να δοθούν εκ των υστέρων μόνιμες θέσεις και συνεπώς να αντιμετωπιστεί ένα πρόβλημα, το οποίο, αν παρέμενε άλυτο, θα προκαλούσε σοβαρές παρενέργειες και θα θυματοποιούσε συναδέλφους για τα επόμενα χρόνια.

Με τον ίδιο ξεκάθαρο τρόπο το ΚΔΣ τόνισε προς κάθε κατεύθυνση ότι η πλήρωση των μόνιμων θέσεων θα πρέπει να γίνεται με τη σειρά του Καταλόγου Διοριστέων.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις κατήγγειλαν πρόσφατα τον Πρόεδρο της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής για την άρνησή του να συζητηθεί το θέμα στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, και ξεκαθάρισαν ότι απορρίπτουν την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, που προβλέπει τον μη επαναδιορισμό εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται με συμβόλαιο είκοσι τεσσάρων (24) μηνών (βλ. κυβερνητική πρόταση για κλείσιμο της στρόφιγγας παραγωγής 30μηνιτών).

 

3. Σύσφιξη σχέσεων ΟΕΛΜΕΚ – ΠΟΕΔ – ΟΛΤΕΚ

Το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ ευθύς εξ αρχής θεώρησε ότι είναι υψίστης σημασίας η συγκρότηση ενός ισχυρού εκπαιδευτικού μετώπου μεταξύ των τριών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων. Αφήσαμε πίσω τα προβλήματα του παρελθόντος και αποφασίσαμε να κοιτάξουμε μπροστά στη βάση της αλληλεγγύης, της αλληλοκατανόησης και της ειλικρίνειας. Έτσι διαμορφώσαμε ένα ενιαίο και ισχυρό συνδικαλιστικό μέτωπο, με στόχο αυτό να σηκώσει το βάρος των οικονομικών, αλλά και ευρύτερων εκπαιδευτικής φύσεως αιτημάτων. Συμφωνήσαμε στη σύσταση ενός μικρού ευέλικτου σώματος, το οποίο θα συνέρχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό.

Στα αποτελέσματα της έως τώρα συνεργασίας μας, συγκαταλέγονται και τα πιο κάτω:

  1. Οι συναντήσεις με όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα και τους υποψήφιους για την Προεδρία της Δημοκρατίας, προκειμένου να προβάλουμε και να διεκδικήσουμε κοινά οικονομικά αιτήματα, τα οποία και θα παρουσιαστούν στη συνέχεια, αλλά και εκπαιδευτικά, όπως ο κλιματισμός στους σχολικούς χώρους και τα θέματα που άπτονται της Βίας και της Παραβατικότητας.
  2. Οι συναντήσεις με τον Υπουργό Οικονομικών και εν συνεχεία με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για να θέσουμε τα οικονομικής φύσεως αιτήματά μας και τέλος η συνάντηση με τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών για οριστικοποίηση της Συμφωνίας Πλαίσιο.
  3. Ο συντονισμός και η κοινή γραμμή σε ό,τι αφορά στις σχέσεις μας με τις Τουρκοκυπριακές Εκπαιδευτικές Οργανώσεις.
  4. Η ανάθεση στον Αναλογιστικό Οίκο  CRONJE & YIANNAS της ευθύνης για εκπόνηση σχετικής Αναλογιστικής Μελέτης, αναφορικά με το προτεινόμενο από την Κυβέρνηση Ταμείο Προνοίας.
  5. Η έκδοση κοινών ανακοινώσεων για θέματα, όπως οι εκπαιδευτικοί αορίστου χρόνου και τα προβλήματα που προέκυψαν με τις εξετάσεις του Νέου Συστήματος Διορισίμων στην Εκπαίδευση (ΝΣΔΕ).

 

4. Οικονομικές διεκδικήσεις

Από τις 11 Ιουλίου 2017, ως ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ, αποστείλαμε στον Υπουργό Οικονομικών επιστολή ζητώντας συνάντηση μαζί του, προκειμένου να συζητήσουμε συγκεκριμένα και απόλυτα αιτιολογημένα αιτήματα. Μετά την άρνηση του Υπουργού Οικονομικών για πραγματοποίηση της συνάντησης, αποστείλαμε νέα επιστολή, σε αυστηρότερο ύφος, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον καθορισμό συνάντησης στις 3 Νοεμβρίου 2017.

Ακολούθησε συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Νίκο Αναστασιάδη, στις 17 Νοεμβρίου 2017, στην παρουσία των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Πολιτισμού. Στη συνάντηση αυτή λάβαμε διαβεβαιώσεις και δεσμεύσεις αναφορικά με τα περισσότερα από τα αιτήματά μας, τα οποία καταγράφηκαν σε Συμφωνία Πλαίσιο, η οποία μας παραδόθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2017. Το περιεχόμενο της Συμφωνίας Πλαίσιο κρίθηκε από το ΚΔΣ, αλλά και από τις άλλες δύο Οργανώσεις, ότι χρήζει βελτιώσεων και γιΆ αυτό με νέα επιστολή μας ενημερώσαμε τον κ. Πατσαλίδη (30 Νοεμβρίου 2017), Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών, για τις απαιτούμενες βελτιώσεις που θα θέλαμε να γίνουν, ώστε τελικά η συμφωνία αυτή να υπογραφεί το συντομότερο δυνατόν. Μόλις χθες 13 Δεκεμβρίου 2017, και μετά από έντονες παραστάσεις της ΟΕΛΜΕΚ, λάβαμε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών σε σχέση με τα όσα απαιτήσαμε. Το Υπουργείο Οικονομικών, λοιπόν, αποδέχεται το πιο κάτω κείμενο:

 

Συμφωνία Πλαίσιο 2017 – 2018

Η παρούσα συμφωνία υπογράφτηκε σήμερα …… Δεκεμβρίου 2017 από τον κ. Χάρη Γεωργιάδη, Υπουργό Οικονομικών και τους κ. Γιάννο Σωκράτους, Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ, κ. Φίλιο Φυλακτού, Πρόεδρο της ΠΟΕΔ και κ. Παναγιώτη Λυσάνδρου, Πρόεδρο της ΟΛΤΕΚ.

Διάρκεια συμφωνίας: 1η  Ιανουαρίου 2017 έως και την 31η  Δεκεμβρίου 2018.

Στη συμφωνία πλαίσιο προνοούνται τα εξής:

1.  Τα συμβαλλόμενα μέρη της παρούσας Συμφωνίας Πλαίσιο αναγνωρίζουν τον θεσμικό ρόλο των Συνδικαλιστικών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων και συμφωνούν ότι για τα θέματα που αφορούν το προσωπικό της Δημόσιας Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας θα διεξάγεται μεταξύ τους διάλογος.

 

2.  Τα συμβαλλόμενα μέρη στη Συμφωνία Πλαίσιο συμφωνούν ότι θα παραχωρηθούν για την διετία 2017-2018 γενικές αυξήσεις ή/και μείωση της αποκοπής μισθών (Ν.168(I)/2012), εντός του περιθωρίου του 2%.

 

3.  Τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνούν ότι οι αποκοπές θα καταργηθούν σταδιακά.

 

4.  Για τον σκοπό αυτό τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνούν  σε συνέχιση της μεταξύ τους διαβούλευσης, η οποία θα ολοκληρωθεί όχι αργότερα από τις 31/5/2018. Αντικείμενο της διαπραγμάτευσης θα είναι ο καθορισμός του ποσοστού παραχώρησης γενικών αυξήσεων ή/και μείωσης της αποκοπής μισθών που θα αποδοθούν εντός του 2018. Νοείται επίσης ότι η κατάληξη θα αποκλείει το ελάχιστο όριο (0%) και θα βρίσκεται κάτω από το ανώτατο διαπιστωμένο όριο του (2,00%) για την παραχώρηση γενικών αυξήσεων ή/και μείωσης της αποκοπής μισθών.

 

5.  Για ειδικά συνταξιοδοτικά και άλλα θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνούν ότι θα υπάρξει διάλογος στο πλαίσιο της Μικτής Επιτροπής Εκπαιδευτικού Προσωπικού, ο οποίος επίσης θα ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 31 Μαΐου 2018.

 

6.  Τα μέρη συμφωνούν όπως ο μεταξύ τους διάλογος συνεχιστεί και ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν προκειμένου οι νεοεισερχόμενοι μόνιμοι υπάλληλοι (αυτοί δηλαδή που διορίστηκαν για πρώτη φορά σε θέση κατά ή μετά την 1η Οκτωβρίου 2011) καθώς και οι εργοδοτούμενοι αορίστου χρόνου στη Δημόσια Εκπαιδευτική Υπηρεσία ενταχθούν στο Ταμείο Προνοίας που πρόκειται να ιδρυθεί στην Κρατική Υπηρεσία.

 

 

5. Νέο Κυβερνητικό Ταμείο Προνοίας

Το θέμα των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων όλων όσων μονιμοποιήθηκαν μετά τον Οκτώβριο του 2011 ήταν στις προτεραιότητες της Οργάνωσής μας από τον περασμένο Ιούλιο (βλ. επιστολές προς Υπουργό Οικονομικών και ΠτΔ, επισκέψεις σε κόμματα κ.λπ.). Τελικά, παρουσιάστηκε στις 21 Νοεμβρίου 2017, από τον οίκο Muhanna & Co Ltd, στην παρουσία του Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών, το «Νέο Κυβερνητικό Ταμείο Προνοίας».

Το ΚΔΣ τηρώντας την απόφαση για αποφυγή πειραματισμών προχώρησε, με συνοπτικές διαδικασίες λόγω του κατεπείγοντος του θέματος, στην ανάθεση του έργου σύνταξης αναλογιστικής μελέτης στον Αναλογιστικό Οίκο Cronje & Yiannas. Την απόφαση αυτή ακολούθησε και η ΟΛΤΕΚ, αλλά καταρχάς και η ΠΟΕΔ. Μετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις με τον κ. Μάριο Γιαννά, εκπρόσωπο του εν λόγω Οίκου, οριστικοποιήθηκαν οι όροι εντολής, το κόστος της μελέτης (7.000 + ΦΠΑ και για τις τρεις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις), οι υποχρεώσεις των μερών κ.λπ.

Η αναλογιστική μελέτη ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 2017, ημέρα που έγινε και η επίσημη παρουσίασή της ενώπιον των Γραμματειών της ΟΕΛΜΕΚ και της ΟΛΤΕΚ. Παρουσίαση της μελέτης θα γίνει και σήμερα, ενώπιον όλων των Γενικών Αντιπροσώπων της Παγκύπριας Συνδιάσκεψης, έτσι ώστε να ενημερωθείτε πλήρως για κάθε πτυχή του θέματος. Θα ακολουθήσει ενημερωτική συνάντηση εκπροσώπων του Αναλογιστικού Οίκου με όλους τους επηρεαζόμενους.

Αμέσως μετά θα πρέπει η Οργάνωση να εισέλθει σε διάλογο με το Υπουργείο Οικονομικών. Στις επίσημες διαβουλεύσεις η Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ θα συνοδεύεται από τον κ. Μάριο Γιαννά, ο οποίος θα είναι ο επιστημονικός Συνεργάτης των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκπρόσωποι της ΟΕΛΜΕΚ, της ΠΟΕΔ και της ΟΛΤΕΚ συναντήθηκαν ήδη με εκπροσώπους των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων ΠΕΟ και ΣΕΚ και συζήτησαν το συγκεκριμένο θέμα.

 

6. Καταβολή προσαυξήσεων στους εκπαιδευτικούς που βρίσκονταν στις συνδυασμένες μισθοδοτικές κλίμακες Α8 – 10 – 11 κατά τα έτη 2012 – 2017

Οι τρεις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις δήλωσαν την ετοιμότητά τους να διερευνήσουν το πιο πάνω θέμα, μετά και από προτροπή του Δικηγορικού Γραφείου Ανδρέα Σ. Αγγελίδη. Η Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ, με εντολή του ΚΔΣ, απέστειλε ήδη σε τέσσερα (4) δικηγορικά γραφεία επιστολές, ζητώντας το κόστος μιας τέτοιας γνωμάτευσης. Αναμένονται οι απαντήσεις των Δικηγορικών Γραφείων, προκειμένου να αποφασίσει το ΚΔΣ για τους περαιτέρω χειρισμούς.

 

7. Εκστρατεία ενημέρωσης των εκπαιδευτικών από τη Γραμματεία και το ΚΔΣ

Το ΚΔΣ έθεσε ευθύς εξαρχής σε προτεραιότητα το θέμα της συνεχούς ενημέρωσης των εκπαιδευτικών για τα θέματα που τους απασχολούν. Μέχρι σήμερα  έχουν τύχει ενημέρωσης πέραν των 70 σχολικών μονάδων και απομένει ένας μικρότερος αριθμός για να ολοκληρωθεί ο πρώτος κύκλος της ενημέρωσης. Κατά τις επισκέψεις στα σχολεία, πέρα από την ενημέρωση, καταγράφονται και οι παρατηρήσεις, οι εισηγήσεις και τα αιτήματα των εκπαιδευτικών.

 

8. Συναντήσεις της Γραμματείας με όλους τους Συνδέσμους της ΟΕΛΜΕΚ

Η Γραμματεία συναντήθηκε με την ηγεσία όλων των Συνδέσμων της ΟΕΛΜΕΚ με στόχο να καταγράψει τα αιτήματά τους και εν συνεχεία να τα προωθήσει στα κέντρα λήψης αποφάσεων. ΓιΆ αυτό και αμέσως μετά την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας προωθήθηκαν αιτήματα σε διάφορα επίπεδα και ειδικότερα σε επίπεδο:

α. Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού (π.χ. αποεργαστηριοποίηση των μαθημάτων της Τεχνολογίας, της Πληροφορικής και της Οικιακής Οικονομίας)

β. Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης (π.χ. Μικτή Γύμναση)

γ. Διευθυντή Τεχνικής Εκπαίδευσης (π.χ. αύξηση των περιόδων που διατίθενται σε μουσικούς για σκοπούς εκδηλώσεων στις Τεχνικές Σχολές, περίοδοι διδασκαλίας των Ν. Ελληνικών και των Μαθηματικών στην Γ΄ τάξη των Τεχνικών Σχολών)

δ. Επιτροπής Παρακολούθησης Νέου Ωρολογίου Προγράμματος (π.χ. συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού και πλαίσια πρόσβασης για το μάθημα της Θεατρολογίας).

Συνάντηση έγινε και με την ηγεσία του Συνδέσμου Διευθυντών.

 

9. Αναλυτικά Προγράμματα (Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας), Εκπαιδευτικό Υλικό, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Η ΟΕΛΜΕΚ απαίτησε τη μέτρηση του πραγματικά διαθέσιμου διδακτικού χρόνου ώστε να γίνουν οι αναγκαίες αναπροσαρμογές στα νέα Αναλυτικά Προγράμματα και να αντιμετωπιστεί το διαχρονικό πρόβλημα του τεράστιου και μη διαχειρίσιμου όγκου της διδακτέας ύλης. Για πρώτη φορά διατυπώθηκε σε επίσημα έγραφα (ΑΠ) ότι για κάθε μια διδακτική περίοδο αντιστοιχούν, σε ετήσια βάση, είκοσι πέντε (25) διδακτικές περίοδοι. Δυστυχώς, οι αναπροσαρμογές στα Αναλυτικά Προγράμματα ήταν πρόχειρες, βεβιασμένες και μη ικανοποιητικές. Για μία ακόμα φορά το ΥΠΠ εμφανίστηκε ανέτοιμο να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες που απαιτεί ένα τέτοιο σπουδαίο εγχείρημα.

Κατά γενική ομολογία εμφανίζονται σοβαρά προβλήματα στα ΑΠ σχεδόν όλων των μαθημάτων. Ενδεικτικά αναφέρω τις τροποποιήσεις που έγιναν μετά την έναρξη των μαθημάτων της τρέχουσας σχολικής χρονιάς στη διδακτέα ύλη των Νέων Ελληνικών της Γ΄ Λυκείου, των Αρχαίων Ελληνικών, της Βιολογίας, των Μαθηματικών, της Φυσικής αλλά και προβλήματα με το εκπαιδευτικό υλικό που είτε φτάνει τμηματικά στα σχολεία (αρκετές μάλιστα φορές ετεροχρονισμένα ως προς τα χρονοδιαγράμματα των ΑΠ), είτε δεν είναι συμβατό με τα ΑΠ.

Ως προς το πάγιο αίτημα της Οργάνωσής μας για συνεχή, ουσιαστική, συστηματική και καθολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε πρωινό χρόνο πετύχαμε, σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές που είχαμε δει επιμορφώσεις να γίνονται σε απογευματινό χρόνο ή Σάββατα, να ξεκινούν Προγράμματα Επιμόρφωσης σε πρωινό χρόνο. Ιδιαίτερα σημαντικό θεωρούμε το γεγονός ότι ικανοποιήθηκε το αίτημά μας, έστω και για μερική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στη Γ΄ Λυκείου. Στο ίδιο πλαίσιο πραγματοποιήθηκε και η επιμόρφωση των ΒΔ Α΄ (4 συναντήσεις), ενώ στα σκαριά βρίσκεται Πρόγραμμα Επιμόρφωσης για την Αυθεντική Μάθηση και Αξιολόγηση, που θα ξεκινήσει εντός του ερχόμενου Φεβρουαρίου και θα απευθύνεται σε Φιλολόγους, Μαθηματικούς, Φυσικούς, Χημικούς και Βιολόγους που διδάσκουν στην Α΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου.

Σε μια προσπάθεια άσκησης πίεσης προς το ΥΠΠ για βελτιωτικές αλλαγές στα ΑΠ, στο εκπαιδευτικό υλικό και όχι μόνο, συνοδεύσαμε ηγεσίες Συνδέσμων σε συναντήσεις είτε με τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού (Μαθηματικοί, Αγγλικοί, Χημικοί κ.ά.) είτε με τον Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης (Θεολόγοι, Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικής, Οικιακής Οικονομίας, Τεχνολογίας) είτε με την επικεφαλής της Επιτροπής Παρακολούθησης Αναλυτικών Προγραμμάτων (Γεωγράφοι, Θεατρολόγοι κ.ά).

 

10. Διεθνής εκπροσώπηση της ΟΕΛΜΕΚ

Κεντρικός στόχος του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ είναι η συνεχής ενδυνάμωση των διεθνών σχέσεων της Οργάνωσής μας. Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο είναι που η ΟΕΛΜΕΚ εκπροσωπήθηκε σε μια σειρά Συνεδρίων στον ευρωπαϊκό χώρο και έλαβε μέρος σε συζητήσεις, σχετικά με κοινού ενδιαφέροντος ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά θέματα, όπως η εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης και η ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Συνδικαλιστικών Οργανώσεων.

Ειδικότερα, η Οργάνωσή μας εκπροσωπήθηκε στα πιο κάτω Συνέδρια:

●        Συνέδριο της ΟΛΜΕ στην Αθήνα (2 Ιουλίου 2017), με θέμα τα κοινά ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προβλήματα. Η Οργάνωση εκπροσωπήθηκε από τον κ. Παντελή Νικολαΐδη, Αντιπρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ.

●        Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης των χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στη Ρίγα της Λετονίας (27 Σεπτεμβρίου 2017), με θέμα: «Η αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης». Η Οργάνωση εκπροσωπήθηκε από τον κ. Παντελή Νικολαΐδη, Αντιπρόεδρο και κ. Στέλιο Κουτσίδη, Οργανωτικό Γραμματέα της ΟΕΛΜΕΚ.

●        Συνάντηση στις Βρυξέλλες (23 Νοεμβρίου 2017) μεταξύ EFEE (European Federation of Education Employers) και της ETUCE (European Trade Union Committee for Education). Στη συνάντηση αυτή εγκρίθηκε  κοινή δήλωση για στενότερη συνεργασία μεταξύ των δύο Οργανώσεων στο πλαίσιο του δομημένου κοινωνικού διαλόγου.  Η Οργάνωση εκπροσωπήθηκε στη συνάντηση αυτή από τον κ. Παντελή Νικολαΐδη, Αντιπρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ.

●        Συνάντηση των Κεντροανατολικών χωρών  ΕΕ (μελών και υπό ένταξη χωρών) στη Βαρσοβία (27 Νοεμβρίου 2017). Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν οι γενικές τάσεις στην Ευρώπη, που χαρακτηρίζονται από υψηλό ποσοστό ανεργίας, ιδιαίτερα στους νέους (ΜΟ 20%),  λιγότερες επενδύσεις στην Εκπαίδευση  και από δραστικές μειώσεις στους μισθούς κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Η Οργάνωση εκπροσωπήθηκε από τον κ. Παντελή Νικολαΐδη, Αντιπρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ.

 

Λεπτομερής παρουσίαση της δραστηριότητας της ΟΕΛΜΕΚ στο τομέα αυτό θα αναρτηθεί προσεχώς στην ανανεωμένη ιστοσελίδας της Οργάνωσης.

 

11. Εμβάθυνση των σχέσεων μεταξύ Ελληνοκυπριακών και Τουρκοκυπριακών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων

Η διεύρυνση και εμβάθυνση των σχέσεών μας με τις Τουρκοκυπριακές Εκπαιδευτικές Οργανώσεις αποτελεί βασική παράμετρο της ευρύτερης συνδικαλιστικής μας δράσης. Μέσα από τις επαφές μας με τις Τουρκοκυπριακές Εκπαιδευτικές Οργανώσεις πετύχαμε να ξεπεράσουμε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε, ως ΟΕΛΜΕΚ, εδώ και χρόνια, και που αφορούσε την αξίωση των Τουρκοκυπριακών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων  να εμφανίζονται τα λογότυπά τους, συμπεριλαμβανομένου και αυτού της  DAUSEN, σε έντυπο υλικό που κυκλοφορούσε. Όπως θα έχετε διαπιστώσει το υλικό που κυκλοφόρησε φέτος για τη Μέρα του Εκπαιδευτικού έκανε αναφορά μόνο στο γεγονός ότι οι Ελληνοκυπριακές και Τουρκοκυπριακές Εκπαιδευτικές Οργανώσεις γιορτάζουν μαζί τη μέρα του Εκπαιδευτικού, χωρίς να υπάρχουν λογότυπα.

 

12. Κοινωνική Συμμαχία για το ΓΕΣΥ

Η ΟΕΛΜΕΚ εκπροσωπήθηκε στην εκδήλωση της Κοινωνικής Συμμαχίας για το ΓΕΣΥ, η οποία πραγματοποιήθηκε έξω από τη Βουλή των Αντιπροσώπων στις 16 Ιουνίου 2017, και που στόχευε στην άσκηση πίεσης προς τα κοινοβουλευτικά κόμματα για υπερψήφιση των δύο σχετικών νομοσχεδίων, που συζητούνταν τη συγκεκριμένη μέρα στην ολομέλεια της Βουλής.

Στις 16 Οκτωβρίου 2017 η ΟΕΛΜΕΚ εκπροσωπήθηκε σε σύσκεψη των μελών της Κοινωνικής Συμμαχίας για Αξιολόγηση της όλης δράσης της και λήψη αποφάσεων σε σχέση με τη μελλοντική της δράση, καθώς ήταν κοινή πεποίθηση ότι δεν έχουν εκλείψει οι κίνδυνοι εκτροχιασμού της όλης προσπάθειας. Συμφωνήθηκε όπως πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας, η οποία και πραγματοποιήθηκε τελικά στις   4 Δεκεμβρίου 2017 και συναντήσεις με όλους τους υποψήφιους Προέδρους με στόχο την εξασφάλιση δεσμεύσεων για την υλοποίηση του όλου εγχειρήματος. Ως Εκπαιδευτικές Οργανώσεις ζητήσαμε από τον Υπουργό Υγείας τη συμμετοχή μας, ως παρατηρητές, στον Οργανισμό Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ), έτσι ώστε να παρακολουθούμε τη δημόσια διαβούλευση σχετικά με τους κανονισμούς που θα διέπουν τη λειτουργία του ΓΕΣΥ.

 

13. Διαμερίσματα Πάφου

Ανανεώθηκε το Συμβόλαιο του Διαχειριστή των διαμερισμάτων της Πάφου κ. Χειλέτη, για περίοδο τριών ετών (1 Σεπτεμβρίου 2017 έως 31 Αυγούστου 2020).

Η Γραμματεία επισκέφτηκε τα διαμερίσματα που διατηρεί η Οργάνωση στην Πάφο, σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει και να επιλύσει προβλήματα. Μετά από την επίσκεψη αποφασίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα πιο κάτω:

  1. Πρόσληψη Συντηρητή με μηνιαίο μισθό ¤ 700 και για περίοδο ενός έτους
  2. Προώθηση των διαδικασιών για έκδοση τελικής έγκρισης σε συνεργασία με τον Αρχιτέκτονα.

 

14. Προϋπηρεσιακή Κατάρτιση

Ζητήσαμε και πετύχαμε την αύξηση του αριθμού των ειδικοτήτων που θα συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης για τη σχολική χρονιά 2017-2018. Ειδικότερα, πέρα από τις ειδικότητες των Φιλολόγων, των καθηγητών Αγγλικών και των καθηγητών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής, τελικά κλήθηκαν να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα και συνάδελφοι Θεολόγοι και Οικονομολόγοι. Δυστυχώς, οι αριθμοί των δύο τελευταίων ειδικοτήτων που παρακολουθούν το Πρόγραμμα είναι πολύ περιορισμένοι, καθώς η Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας δεν κατάφερε μέσα από τις νενομισμένες διαδικασίες να εντοπίσει τους δικαιούχους, εξαιτίας της μη ύπαρξης επικαιροποιημένων στοιχείων.

Νέο Πρόγραμμα Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης θα λειτουργήσει και τη σχολική χρονιά 2018-2019. Θα είναι μάλιστα ταχύρρυθμο Πρόγραμμα και θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων μηνών (Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2018). Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια τροποποίησης της Νομοθεσίας ώστε το Πρόγραμμα να καλύψει και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που θα εισέλθουν στη Δημόσια Εκπαίδευση μέσω του ΝΣΔΕ.

 

15. Καταστατικές Τροποποιήσεις

Συνεχίστηκαν τους προηγούμενους μήνες οι εργασίες της Διακινησιακής Επιτροπής που είχε επιφορτιστεί με το έργο των καταστατικών τροποποιήσεων. Το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ αποφάσισε, στη συνεδρία της 30ης Νοεμβρίου 2017, όπως το μέχρι τώρα παραχθέν έργο τεθεί ενώπιον της ΠΣΓΑ για έγκριση. Νοείται ότι η Επιτροπή θα πρέπει να συνεχίσει το έργο της μέχρι τον πλήρη εκσυγχρονισμό του Καταστατικού της Οργάνωσης.

 

16. Υποβολή και Διαχείριση των Αδειών των Εκπαιδευτικών μέσω του ΣΕΠ

Μετά από παλινδρομήσεις και άστοχες ενέργειες του ΥΠΠ, αλλά και μετά από τη δέσμευση του ΥΠΠ για υιοθέτηση όλων των παρατηρήσεων του ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ, τέθηκε τελικά σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης των αδειών των εκπαιδευτικών. Υπενθυμίζεται ότι η Οργάνωση αναγκάστηκε να προχωρήσει σε μέτρα εξαιτίας των πιο πάνω ενεργειών του ΥΠΠ. Σημειώνεται ότι η Οργάνωση έλαβε γραπτώς την Έκθεση της Επιτρόπου για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, με την οποία δηλώνεται ότι δεν υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος για τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών, αλλά και γραπτές διαβεβαιώσεις του επικεφαλής του Συστήματος αλλά και του ίδιου του Υπουργού για αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν. Κάποιες από αυτές, κυρίως τεχνικής φύσεως, δεν έγιναν και γιΆ αυτό η Οργάνωση θα πρέπει το συντομότερο να υπενθυμίσει στο ΥΠΠ τις γραπτές του δεσμεύσεις. Αξίζει να σημειώσουμε για το συγκεκριμένο θέμα και τη δέσμευση του ΥΠΠ ότι το εν λόγω Σύστημα θα διορθώνεται σταδιακά και συνεπώς οι όποιες μελλοντικές μας παρατηρήσεις θα αποτελούν θέμα συζήτησης με τους αρμόδιους λειτουργούς.

 

17. ¶μεση διευθέτηση ζητημάτων  που αφορούν στην καθημερινότητα των Εκπαιδευτικών

Το ΚΔΣ αντέδρασε με αποφασιστικότητα και αντιμετώπισε με επιτυχία σειρά νεοφανών απαιτήσεων της Διεύθυνσης Μέσης Εκπαίδευσης, που δημιουργούσαν νέα εργασιακά δεδομένα στο χώρο της Μέσης Εκπαίδευσης. Ενδεικτικά, υπενθυμίζονται οι ενέργειές μας για τα πιο κάτω ζητήματα:

  • Ακύρωση της απόφασης της Διεύθυνσης Μέσης Εκπαίδευσης για αποστολή στο ΥΠΠ όλων των εξεταστικών δοκιμίων και των αντίστοιχων οδηγών διόρθωσης που αφορούσαν την εξεταστική περίοδο Μαΐου – Ιουνίου 2017.
  • Εκπόνηση πολλαπλών Σχεδίων Δράσεων σε σχέση με την Επαγγελματική Μάθηση
  • Διαχείριση 7ης κενής περιόδου για εκπαιδευτικούς και μαθητές
  • Εφημερεύσεις/Αναπληρώσεις Εκπαιδευτικών
  • Απαιτήσεις ΕΜΕ σχετικά με τα εξεταστικά δοκίμια/οδηγούς διόρθωσης, την ενημέρωσή τους στο τέλος εκάστου μηνός για το σημείο της διδακτέας ύλης στο οποίο βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί κ.λπ.
  • Παραχώρηση άδειας τριών ημερών με απολαβές για όσες και όσους παρακαθίσουν στις εξετάσεις του ΝΣΔΕ
  • Παραχώρηση άδειας δύο ημερών με απολαβές για όσες και όσους παρακαθίσουν στις εξετάσεις του Προγράμματος Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης
  • Ηλεκτρονική υποβολή αδειών μέσω ΣΕΠ
  • Μη εφαρμογή του κανονισμού που απαγορεύει την τοποθέτηση των Καθηγητών στα σχολεία των οποίων φοιτούν παιδιά τους ή και αντίστροφα.
  • Σημαντική μείωση του αριθμού των τμημάτων της Α΄ Γυμνασίου στα οποία το ΥΠΠ εφαρμόζει διαφοροποιημένη πολιτική σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών στα εργαστήρια
  • Συμπερίληψη της τελευταίας αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (2016-2017) για σκοπούς προαγωγής
  • Αντιμετώπιση στρεβλώσεων που παρατηρήθηκαν σε σχέση με τη μικτή Γύμναση
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών στα εργαστήρια της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής, στην Α΄ Λυκείου (κάτω των δεκαεννέα).

 

18. Κανονισμοί Τομποθετήσεων/Μετακινήσεων Μόνιμων Απλών Καθηγητών, Βοηθών Διευθυντών, Βοηθών Διευθυντών Α΄ και Διευθυντών Σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης

Εγκρίθηκαν από το ΚΔΣ οι Κανονισμοί Τοποθετήσεων/Μετακινήσεων για τους Μόνιμους Απλούς Εκπαιδευτικούς, για τους Βοηθούς Διευθυντές καθώς και για τους Βοηθούς Διευθυντές Α΄. Ζητήθηκε ήδη συνάντηση με τους Αρμόδιους Λειτουργούς του ΥΠΠ, προκειμένου αυτοί να συμφωνηθούν και εν συνεχεία να προωθηθούν στη Βουλή για νομοθετική κατοχύρωση. Εκκρεμούν οι Κανονισμοί Τοποθετήσεων/Μετακινήσεων για τους Διευθυντές, για τους οποίους υπάρχει ήδη ειλημμένη απόφαση σε επίπεδο Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού.

 

19. Τροποποίηση των Κανονισμών «Περί Εκπαιδευτικών Λειτουργών  (Επιθεώρησις και Αξιολόγησις) Κανονισμοί του 1976 και 2011»

Η ΟΕΛΜΕΚ εισήλθε σε διάλογο με το ΥΠΠ για το πιο πάνω θέμα, μαζί και με τις δύο άλλες Εκπαιδευτικές Οργανώσεις. Θέση του ΚΔΣ είναι ότι δεν πρόκειται να συζητήσει με το ΥΠΠ οποιαδήποτε άλλη πτυχή του θέματος, πλην αυτής που αφορά στο θέμα της σύστασης Ανεξάρτητου Δευτεροβάθμιου Οργάνου εξέτασης των ενστάσεων των εκπαιδευτικών Λειτουργών. Θεωρούμε σημαντικό το γεγονός ότι το ΥΠΠ αποδέχτηκε την καταρχήν εισήγησή μας για τη σύνθεση του Οργάνου αυτού, στο οποίο δε θα συμμετέχει κανένας εκπρόσωπος του ΥΠΠ.

 

20. Προβλήματα στη λειτουργία του Γυμνασίου Ριζοκαρπάσου

Το ΚΔΣ στήριξε με ανακοίνωσή του το εκπαιδευτικό προσωπικό του Γυμνασίου Ριζοκαρπάσου και το έργο που οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες επιτελούν στο συγκεκριμένο σχολείο και προέβη σε παραστάσεις τόσο προς το ΥΠΠ, όσο και προς την ΕΕΥ, προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα που αφορούσε τη Διεύθυνση του σχολείου. Η Γραμματεία συναντήθηκε μάλιστα με εκπροσώπους του Συνδέσμου Εγκλωβισμένων Παιδιών, οι οποίοι μας εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε η ΟΕΛΜΕΚ σε σχέση με την επίλυση των συγκεκριμένων προβλημάτων.

 

21. Μετεγγραφές Φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η ΟΕΛΜΕΚ εξέφρασε με ανακοίνωσή της, την αντίδρασή της στις μεθοδεύσεις του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κύπρου και του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού σχετικά με το πιο πάνω θέμα και διακήρυξε την πάγια θέση της. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά οι μηχανορραφίες μεταξύ ΥΠΠ και Πανεπιστημίου Κύπρου λειτούργησαν, προκειμένου, πέρα από το πιο πάνω θέμα, να ανακινηθεί και το άλλο που αφορά στην εξεύρεση εναλλακτικών τρόπων εισδοχής στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το μέτωπο που υπήρχε μεταξύ των τριών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων και των Οργανωμένων γονέων, ως προς τα θέματα αυτά, θα πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί.

 

22. Οδοιπορικά Εκπαιδευτικών Λειτουργών

Η Οργάνωσή μας ζήτησε γνωμάτευση από τον νομικό της σύμβουλο σε σχέση με τη νέα ερμηνεία που δόθηκε από το Λογιστήριο του ΥΠΠ για τον υπολογισμό των Οδοιπορικών των Εκπαιδευτικών. Αναμένεται η απάντηση του νομικού Συμβούλου και αναλόγως των εξελίξεων θα είναι και οι χειρισμοί που θα ακολουθήσουν.

 

 

Αγαπητές συναδέλφισσες, Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Στο σημείο αυτό ολοκληρώθηκε η αδρομερής, υπό τας περιστάσεις ενημέρωση των δραστηριοτήτων του ΚΔΣ. Ασφαλώς και θα μπορούσαν να λεχθούν πολύ περισσότερα όμως, όπως αντιλαμβάνεστε, η δραστηριότητα έξι περίπου μηνών, δε θα μπορούσε να χωρέσει σε μερικές σελίδες λίγων λεπτών.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συνεργάτες μου στη Γραμματεία, τον Κώστα, τον Παντελή, την Ελευθερία, τον Θέμη, τον Γιάννη και τον Στέλιο για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα, για την προθυμία, τη διάθεση, την ευελιξία και το εποικοδομητικό πνεύμα που επέδειξαν στα εύκολα, αλλά κυρίως στα δύσκολα. Οι φορές που διαφωνήσαμε ήταν ελάχιστες, αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπήρχε πάντα η διάθεση να ξεπερνούμε τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Θερμότατες όμως ευχαριστίες επιτρέψτε μου να εκφράσω και προς όλα τα μέλη του ΚΔΣ: στους φίλους μου Πάμπο, Ευαγόρα, Γιώργο και Αλκίνο από την ΑΛΛΑΓΗ, στον Κώστα, τον Πέτρο, την Ξένια και τη Μαρία από την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, στην Αιμιλία, τον Αντρέα και τον Μάριο από τη ΔΗΚΙ, στη Βαλεντίνα και τον Χρίστο από τη ΝΕΑ ΚΙΝΗΣΗ και τέλος στον Γιώργο από τη ΝΕΑ ΠΝΟΗ. Μαζί με όλους αυτούς τους φίλους, πρώτα και πάνω απΆ όλα βρίσκαμε τους τρόπους να συνθέτουμε και να προχωρούμε.

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, φίλοι και φίλες. Έχοντας αυτό ως πρόταγμα των προσπαθειών μας, θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρουμε όλοι μαζί να πετύχουμε στο μέλλον πολύ περισσότερα, οδηγώντας αυτή την ιστορική Οργάνωση ένα βήμα ψηλότερα, γιατί το αξίζει και γιατί νομίζω το αξίζουν και οι χιλιάδες των μελών μας.

Προτού αφήσω το βήμα και ενόψει των εορτών, θα ήθελα να στείλω σε όλους και όλες τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα και για ένα ευτυχισμένο 2018.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και παραμένω στη διάθεσή σας για τις όποιες διευκρινίσεις και ασφαλώς για την όποια καλόπιστη κριτική, η οποία είναι και καλοδεχούμενη και επιβεβλημένη.

Ξανά σας ευχαριστώ!

 

 

Αρ. πρωτ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΕΛΜΕΚ (ΠΣΓΑ 14ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017)

 
ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ